Status
Stängd för vidare inlägg.
Tydligen någon som tar bort mina inlägg. Känns ju så där.
Så jag tappar lusten helt att skriva något. Ta bort hela forumet få eller skriv någon förklaring tycker jag.

Folk vill inte ha kvar mig här. Har tagit bort några sådana inlägg nu

Det är verkligen inte frågan om det men för att vara brutalt ärlig mår du inte bra och behöver få adekvat vård, något jag uppriktigt hoppas att du kommer att få.

Men att använda ett offentligt forum som du nu gör är kontraproduktivt för din hälsa och ytterst olämpligt. Hade min partner skrivit om mig offentligt som du gjort om din partner hade jag varit vansinnig av ilska och enormt besviken på min partner. Det är INTE ok att uttrycka sig så om någon människa öht och i synnerhet inte den som en älskar.

Det är verkligen inte frågan om det men för att vara brutalt ärlig mår du inte bra och behöver få adekvat vård, något jag uppriktigt hoppas att du kommer att få.

Men att använda ett offentligt forum som du nu gör är kontraproduktivt för din hälsa och ytterst olämpligt. Hade min partner skrivit om mig offentligt som du gjort om din partner hade jag varit vansinnig av ilska och enormt besviken på min partner. Det är INTE ok att uttrycka sig så om någon människa öht och i synnerhet inte den som en älskar.
Men jag har inte tagit upp det här det är NI som tar upp det igen!
Och @parellikusken

Vad vill du ha ut av att skriva här?
Jag behöver inte ha kommentarer från dig om att jag hittar på. Så det är inte därför jag skriver.
Och jag är ledsen för att jag inte kan förklara det bättre än så här men nånstans bara nånstans och jag vill egentligen inte ens skriva om alkohol öht. Jag hatar drt

Men jag har inte tagit upp det här det är NI som tar upp det igen!
Och @parellikusken
För att du inte har förstått allvaret I det. Det är en STOR grej och du har skrivit om det minst två gånger son jag minns.
Du har däremot inte skrivit om att du tar det på allvar och att du inser att det ät något son kräver vård. Helst nu innan dy kommer på dessa tankar igen. För det kommer ske igen om du inte gör något åt det.

Jag behöver inte ha kommentarer från dig om att jag hittar på. Så det är inte därför jag skriver.
Och jag är ledsen för att jag inte kan förklara det bättre än så här men nånstans bara nånstans och jag vill egentligen inte ens skriva om alkohol öht. Jag hatar drt
Men varför skriver du då?
Vilka behov hos dig får dig att skriva här?

Det största frågan är ju varför du verkligen vägrar ta hjälp, ja att du tog kontakt med den nya psykologen är jättebra men det är fortfarande LÅNGT ifrån vad du behöver. Det är AKUT och du sitter och försöker förklara undan allting och få det att låta normalt. Ingenting av din situation just nu är normal

Ja, därför att du bevisligen fortfarande mår dåligt och det var ett sådant oerhört övertramp, på gränsen till olagligt. Vi är oroliga både för dig och din partner.
Jag har skrivit det redan men nu skriver jag det för sista gången. Att jag vet att jag gjorde och tänkte fel och jag kommer aldrig skriva om något sådant igen. Och jag har bett att folk inte ska fortsätta gå på om just detta.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok An tagligen så tycker nån att jag inte borde skriva en dagbok "bara för att skriva av mig". Men det är ju fritt att inte läsa och jag...
Svar
6
· Visningar
1 991
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har ingen aning om jag ihuvud taget får skriva en ny dagboks tråd men den blir väl bort tagen annars då an tar jag 🙃 Jag kommer...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 043
R
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är värt en ny dagboks tråd tycker jag. För att idag har det hänt en väldigt stor sak som är att jag har blivit häst ägare idag...
2
Svar
30
· Visningar
2 684
Senast: Rosett
·
R
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nu är det höst! Kanske inte egentligen men skolan har börjat idag så då räknas det som höst tycker jag! Så dethär kommer vara min höst...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
11 082
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar