Dackeritten - hur är banan?

R

rabalder

Hej!
Ska rida Dacke för första gången nu den 12/6. Hurdan är banan? (Ska rida 50T) Svårigheter? Underlag? backighet? osv. All info av intresse! Någon som förresten vet hur många vi blir till start?

Jag ska vara funktionär på Dackeritten och en stallkompis ska rida YR SM, 120 km!
Vi har våra hästar i närheten av Bergunda där starten går och jag tycker det är jättefina ridvägar, inte speciellt kuperat.
Nu vet jag ju inte var banan är förlagd men det finns ett jättefint naturreservat i närheten.

Liknande trådar

Träning Hej! Vi har två islandshästar som står på mina föräldrars gård, valack 23 år och sto 16 år. Vi har haft dem i många år och tidigare red...
Svar
12
· Visningar
1 278
Fritid Hej Om en vecka ska jag och mannen flyga till Storbrittanien och ingen av oss är särskilt vana vid att resa, så jag tänkte kolla om det...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 124
Senast: KesoNeso
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 045
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 626
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Katt i påse
  • Avlivning älskade katt