Dackeritten - hur är banan?

• Distans
  • Trådstartare Trådstartare rabalder
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 1 034
R

rabalder

Hej!
Ska rida Dacke för första gången nu den 12/6. Hurdan är banan? (Ska rida 50T) Svårigheter? Underlag? backighet? osv. All info av intresse! Någon som förresten vet hur många vi blir till start?

Jag ska vara funktionär på Dackeritten och en stallkompis ska rida YR SM, 120 km!
Vi har våra hästar i närheten av Bergunda där starten går och jag tycker det är jättefina ridvägar, inte speciellt kuperat.
Nu vet jag ju inte var banan är förlagd men det finns ett jättefint naturreservat i närheten.

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 083
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 949
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 643
Hästhantering Unghäst… Har en 3,5 åring (blir 4 i juni i år) som jag köpte i somras. En ganska cool valack, inte varit rädd för traktorer... 2 3
Svar
58
· Visningar
4 089
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tandproblem på båda katterna
  • Oseriös avel 2023
  • Guldfasanerna