Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Idag har vi varit hos läkaren igen, konstaterade öroninflammation men han blev orolig över att han drack så dålig och vägra äta så vi fick åka till barnakuten. Jag var inte ett dugg orolig och tänkte mest "Shit, mitt hår ser hemskt ut tänk om tv är där, jag kan ju inte tacka ner :angel:"
Efter låååång väntan kollade läkaren på honom och vi fick åka hem med en dos kåvepenin och vi ska ge honom smärtstillande och febernedsättande var 4e timme för att få bort febern. Blir inte aptiten bättre eller febern ger sig måste vi åka tillbaka.

Men efter besöket (vi åt lunch kl 12, sen satt vi på sjukhuset till kl 18) åkte vi till max där han drack massor av deras apelsinjuice, åt några pommes och en bra bit av min hamburgare! Är något magiskt med Max apelsinjuice, den fick han att börja äta efter han hade var magsjuk oxå.

9,6 kg vägde han på sjukhuset, när jag vägde honom hos mina föräldrar helgen innan han blev sjuk vägde han 10 kg.

Piggare redan idag :bump:

Vi var ut en sväng innan lunch
26893969.jpg

26893971.jpg

Mina 2 terrorister
26893973.jpg

Här inspekterar båda två ventilationshålet i garagedörren
26893975.jpg

Rasmus vill ha sommar och semester
26893967.jpg

Nu sover han ute i vagnen, jar har precis röjt undan lunchen och nu tänker jag sätta mig i solen och läsa en bok och hoppas han sover riktigt länge :D

Ja, när man tittar på den där behöver man inte fundera på vem som är mamma. :D

*KL*

Theo!

Född 090331. 46 cm och 2860g. Född i v. 37 (36+6)

DSC01084.jpg
[/quote]

titta vad min lilla busunge lyckats med.. alldeles själv har han krupit upp på sideboarden.
bus2.jpg

NÄR blev han så här stor?! Tyckte det var nyss han låg STILLA på golvet under babygymet.... hmmm

kl

Lite mer Rasmusbilder (för ovanlighetens skull).. :D

Nyvaken och väääldigt fundersam på vad kusinen gör med vattenkannan! haha

IMG_6882.jpg

Första gången på en gunga! :love:

IMG_6904.jpg

IMG_6910.jpg

IMG_6924.jpg

Han är så himla charmig :love:

Några nya bilder på Grodan ( alias Ella ) :D

Ella är Lilla My i mumindalen upp i dagen :rofl:
26952074.jpg

Obs texten på bodyn.. :D
26952148.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka