Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Han suger så det riktigt låter, tyget släpper igenom lagomt med luft tror jag.
Jag har fått min nya mei tai, kom i måndags! Har använt den varje dag sedan dess och är helt såld, den är JÄTTESKÖN att bära i tycker jag! Jag har fotat den och har tänkt lägga ut här på Buke & meddela dig - men vi hittar inte kamerasladden.... Manducabilden är tagen med mobilen.

busar på bordet

och så en bild från idag när My tränar på att sitta =)

My är nu nio veckor gammal, drygt 5,5 kg tung och 60 cm lång. Min lilla tjej växer så det knakar!

//Julia

Jajemän, det är det som är modet nu vet du väl?! ;)

Jag älskar de byxorna, de är super! Mjuka och sköna och sitter inte åt någonstans =) De ser dock ut att sitta lite högre än vad de gör egentligen på bilden, eftersom hon sitter och hänger lite med huvudet.

Vad söt lilla Valle var i selen föresten! Världens goaste kinder ser han ut att ha!

//Julia

Tack! Tänk att man kunde få en sån söt unge ändå! ;)
Plyschbrallor med rejäla muddar är kanon.

Vad härligt att höra att du är nöjd :laugh:, jag är väldigt förtjust i just MT med, planerar att sy en åt L med, D fick ju en med påfåglar förra året!

Tack till både dig och vindvissla! Man tycker ju alltid att ens egen är sötast i världen och man blir så stolt när någon annan också tycker att ens lilla är söt.:laugh:

Tack :love: ( & tack alla ni andra också såklart :laugh: ).

Här är några flera bilder från BB ( tagna med mobilen, därav kvalitén )

26886512.jpg

26886513.jpg

Ella ska åka hem ( ja hon är rätt liten :D:angel: )
26886521.jpg

/ C

Ella ska åka hem ( ja hon är rätt liten :D:angel: )
/ C

Kul med fler bilder på söt tjej!
Men vänta bara, snart har veckorna rasat iväg
och det har knakeli brankelfnatt i tillväxten.
Satt själv igår och såg ut såhär :eek:
Närj ag tittade på vår fd lilltjej i den nu iväxts overallen :D
Tycker inte vårtjeje ser så stor ut nu heller,
men där är hon ju, i jämförelse med när hon kom ut iaf och drunknade i det mest :D

Idag har vi varit ute och stökat i trädgården. Lite bilder lyckades vi åstadkomma, men photobucket var så slött nu, att jag bara har laddat upp en bild än.

Idun som njuter av vårvädret.

081117245800.jpg

Åh så otroligt liten och söt hon är din Ella! :love: Nappen tar ju upp halva ansiktet! Vi har faktiskt köpt precis likadana nappar, fast i andra färger.

Alla andra sötnosar är förstås också helt underbara! :love:

Tittar lite i smyg i denna tråden, alla små charmtroll får mig ju bara att längta ännu mer till min lilla Stjärna kommer :)

Här är en skottkärra full med hundar och ungar. Att ta kort på Alde är nästan ett mission impossible nuförtidan, för hon bara gör konstiga miner.

081117254800.jpg

Alde som myser i solen.

081117263800.jpg

Så liten och så söööt!
Jag vill göra om hela grejen - föda, hänga på BB, komma hem.... *tårögd* :love:

Idag har vi varit ute och stökat i trädgården. Lite bilder lyckades vi åstadkomma, men photobucket var så slött nu, att jag bara har laddat upp en bild än.

Idun som njuter av vårvädret.

081117245800.jpg

Hon är ju såååå söt!! :love:

Stackars Rasmus.

Emil är osså sjuk, snorig & febrig, har varit det i flera dgr nu. :( Vi ska osså på 1½ års kontroll nu i april, dock ej fått någon tid ännu. Emil har dessvärre inte så mkt att ta av, han är verkligen slimmad. Men jag förstår att han är det, för han äter som en liten mygga (alltid gjort & ännu mindre nu då han är sjuk) och rör sig HELA tiden. Är som en orkan som far fram hela sin vakna tid. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 511
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 353
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 831
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 184

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Dejtingtråden del 38
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna