Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Då var det bildtråd på småskruttarna #3!!

Tack, Ja visst är han duktig!
Isaq är 2,5 månad!!
de2.jpg

Här är jag med mina pojkar!
vi.jpg

kl
Liten hälsning från Kottekorven Loke :)

Drömmer om något mysigt
24690764.jpg

24690767.jpg

Sen vaknade man o då va man såhär glad
24690770.jpg

Sen kollade jag en sväng på tv:n
24690784.jpg

knapplån

Igår var det dax för BVC besök igen...Jesper väger nu 5380 gr & är 58 cm lång, knappt 2 månader gammal. Städade häromdagen bort alla kläder i strl 50/56 som är för små nu. :( Snacka om att jag fick separationsångest...kändes jättejobbigt. Var inte alls samma sak när jag hade Emil, för då planerade vi en till och då han var 3 månader blev jag ju gravid igen. Nu vet jag att det inte kommer & bli fler barn ännu på några år...Ska man spara eller sälja kläderna...

Bröderna..
n740919602_1685455_5948.jpg

Emil sitter på gunghästen helt själv...
n740919602_1685458_5335.jpg

Jesper sitter osså på gunghästen, dock inte själv. ;)
n740919602_1685460_4127.jpg

Bilderna tagna igår.

Jag kommer spara det mesta av Grodans kläder även om det kommer gå några år innan Grodan eventuellt får ett syskon :)

Dina pojkar är så himla söta :D

forts...

Lite senare på kvällen pratade jag även en sväng med pappa, han är så bra för han förstår precis vad jag snackar om jämt!
24690875.jpg

Så här ser jag ut precis idag, jag har växt ur mammas "enhandsfattning" när jag ska käka, hon säger att jag har blivit för lång för hennes arm, att hon måste hålla med båda, jag är 58 cm lång och väger en bit över 5kg och på Lördag fyller jag 6 veckor!
24690926.jpg

Vi sålde alla 50/56 kläderna, förutom den 1a pyjamasen och den 1a bodyn. Det var nämligen de första klädesplaggen han hade på sig och dem ska vi rama in och sätta upp på väggen.

Sedan alla kläder from 62 och upp till 74 har vi sparat och ska spara alla de andra med. Han har nu fördet mesta 86/92.

Har även sparat bebisleksakerna, gåstol, hoppgunga, skötbord och en massa sådant för man vet aldrig vi skulle få ett barn till eller om ngn annan behöver dem.

Båda 2 har blivit stoora!

Så söta är dem!

Alltid lika fina och glada!

LÅnar din knapp lite!

Alla barn är så söta och fina, jag blir alldeles bebissjuk när jag går in i den här tråden:love:. Om bara någon månad bör jag kunna lägga upp de första korten på Ludvig här, tillsammans med sin bror :banana:, jag längtar dit så jag ästan spricker!

Knapplån

Tjuvstartar ca ett halvår för tidigt. :angel::love:

v 12+1 enligt helkroppsbilden
bebis.jpg

bebis2.jpg

Ja, jag kommer nog att göra så att jag säljer det mesta av kläderna, behåller bara dom som känns lite speciella. Som vissa plagg som både Emil & Jesper hade. :love: Jag är ju lite smått shoppingtokig och dom har ju så ofantligt mkt kläder, en hel del som dom knappt hunnit använda i strl 50/56 iom att dom växer ur det så fort. Gissar att jag kommer vilja köpa nytt sedan om det blir något syskon om några år...

Vilket härligt smile. :love: Och vilka härliga gröna byxor (älskar grönt:D), vad är det för märke på dom?

Åh...jag vet precis hur jobbigt det är att se bilder på alla små söta bebisar & själv bara gå & vänta... har ju nyss varit där... Men snart så har du din Ludvig hos dig. :love:

Dags för uppdatering med färska bilder på Maja. Igår var vi på BVC och 6 månaderskollen och hon väger nu 6990 g och är 66 cm lång.

phpekguwz.jpg

Nybadad
phpgut5fg.jpg

Fundersam
phpmggouv.jpg

Med pappa (svårt att se va :D:love:)
phpj1oy1t.jpg

Doglover och Cosmicqueen: Tackar =) De är köpta på Åhlens.

Vindvissla: Tack, ja helt galet fort! Nyss var han ju hur pluttig som helst!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 496
Senast: Lejanna
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 295
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 767
Senast: Anonymisten
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 139

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka