pepp
Trådstartare
Ta en irish! Piggar upp vettö Och allt blir liksom roligare
Dricker varken kaffe, whisky och kan inte äta grädde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ta en irish! Piggar upp vettö Och allt blir liksom roligare
Dricker varken kaffe, whisky och kan inte äta grädde
Tss. Du tryckte på fel knapp, autocorrect har ju bara ord som finnsDamn you, auto correct.
Fyfan nu förstår jag varför du känner dig sliten! Beklagar!
Då är mitt tips att åka på solsemester!
Shit, jag var ju långt efter. Skyller på Masterchef AustraliaOrdet ligghet finns inte i min auto correct ordlista. Om jag inte lägger in det manuellt. Nuff said.
Shit, jag var ju långt efter. Skyller på Masterchef Australia
I den mån jag är osedvanligt rapp i tanken skyller jag det på Ballast Point Sculpin.Shit, jag var ju långt efter. Skyller på Masterchef Australia
Haha, jag hade inte en susning om vad jag skulle se! Här snackar vi seriös D-vitaminI den mån jag är osedvanligt rapp i tanken skyller jag det på Ballast Point Sculpin.
Nähä. Det är mycket bättre än Masterchef USA, Canada, UK och Sveriges mästerkockTror ordet "ligghet" i ens egen ordlista är mindre pinsamt än att se Masterchef Australia...
Vaddå, innehåller öl mycket D-vitamin?Haha, jag hade inte en susning om vad jag skulle se! Här snackar vi seriös D-vitamin
Äh, konsonanter ...Vaddå, innehåller öl mycket D-vitamin?
Jag har bara hört talas om B-vitamin när det gäller öl ...
Jo fast nu fokuserar vi bara på effekten. Mitt preparat ger både pigghet och ligghet (tills kurvan olyckligtvis så småningom vänder).Vaddå, innehåller öl mycket D-vitamin?
Jag har bara hört talas om B-vitamin när det gäller öl ...
Jag tar Holistics med 5000 IE (tar inte varje dag) men ska byta till en med olja i (Pure Pharma 2500 IE tror jag den heter) eftersom D3 tas upp bättre i kombination med fett.Är det nån här som tar D-vitamin?
I vilken form och i vilken styrka?
Jag har kikat lite på Holistic D3 vitamin, men vet inte riktigt vad man ska kolla på.
Måste verkligen testa då jag är så jäkla trött konstant och knappt fungerar under vinterhalvåret...
Knappast + jag skulle inte ha råd med alla tandläkarräkningar.Billigaste tipset, ät en macka med makrill i tomat eller varmrökt makrill varje dag så får du mer än nog av dagsbehovet av A och D vitamin, samt att du med råge även täcker dagsbehovet av samtliga folsyror.
Jag blir helknas i magen om jag tar D-vitamin. Jag köpte den som @mandalaki och @Snubbelfot tar men fick lov att sluta. Det gick över direkt när jag slutade ta dem och kom tillbaka när jag testade igen.
Min högst hemmasnickrade teori är att det sätter för mycket fart på immunförsvaret så det är därför jag får magkänning (tar medicin för att hålla nere mitt immunförsvar pga Crohns). Hursomhelst, den jag gav bort burken till blev glad iaf