Cysta på marsvin

D

Dixie Chick

Tror med stor sannolikhet att en av mina brudar har det... :cry: Hon har tappat en del päls på sidorna, och har en knöl på insidan av ena bakbenet. Det tycker jag låter som ganska klara symptom på cysta på äggledaren, eller hur?
Hur skulle ni ha gjort? Behålla henne eller inte? Ta bort henne innan hon får ont? Kommer hon överhuvudtaget få ont? :confused:

Sv: Cysta på marsvin

Har du inte tagit henne till vet? Jag hade åkt dit och hört vad dom har att säga...:crazy:

Jo jag var hos veterinären, men det var ett tag sedan. Anledningen till det besöket var tappningen av päls. Det var då veterinären som trodde att det var en cysta på äggledaren, men att den bara inte hade börjat visa sig då. Men hon var dock inte helt säker eftersom hon inte kunde känna någon. Så nu när grisen fått en knöl, så bekräftar det ju bara vad vet. trodde. Tror bara inte att jag vill inse det...

Det låter precis så som min råtta hade. Ta henne till veterinär GENAST. Min råtta fick cancer.

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 934
Senast: __sofia__
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 602
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
2 160
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Nej, att vara ny på ett jobb är verkligen inte min grej. Speciellt inte med den attityd mot en nyanställd som verksamheter har nu för...
Svar
13
· Visningar
3 494
Senast: Urigurien
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama