Cynorian Misty Prince

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare utsiktens007
  • Startdatum Startdatum
U

utsiktens007

Är nyfiken på min welshponnys farfar Cynorian Misty Prince. Någon som vet något om honom?
Skulle va kul o höra lite om hans avkommor osv! O gärna bilder :laugh:

Sv: Cynorian Misty Prince

Är en sektion C, vilket innebär att det är en welsh av cobtyp och ingen ren welshponny som vanligtvis är benämningen på sek. B. :)

Importerad 2004 från Storbritannien, infördes året efter i kvalitetsboken vilket innebär att han fick minst 40 poäng. (SWF godkänner inte längre hingstar, utan man kan i stort sett lösa licens på alla hingstar, men bara de bästa upptas i kvalitetsboken, lite förenklat) Kastrerades dock 2007.

Här hittade jag en bild på honom länk borttagen av moderator
Googla på namnet så får du upp en del användbara träffar. :)

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 041
Senast: Piaff
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 480
Senast: ildiko
·
Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 739
Senast: KesoNeso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar