turbofling
Trådstartare
Jag börjar tycka allt mindre om våran syskonvagn och frågan är hur mycket vi kommer använda den sen när Emilia börjar på förskolan. Som det är nu använder vi den i stort sätt bara när hon ska sova och därför går ut och går. När hon börjar förskolan antar jag att hon kommer sova där. Åker vi och handlar går Emilia själv och går vi ut när hon inte är trött så går vi sällan så långt att hon inte kan gå själv. Det känns nästan som en vagn med ståbräda+ ta med bärselen kan räcka för våra behov då.
Jag och sambon har pratat om att köpa en cykelvagn så vi kan åka på cykelutflykter nu när våren snart är här. Har sett att det finns cykelvagnar som man kan sätta på en hjul och använda som vanlig vagn, är dom ngt att ha? Får det plats två barn i den?
Tar gärna emot andra tips på vad vi ska tänka på när det gäller cykelvagnar också.
Emilia blir 2 år nästa vecka, väger knappt 12 kg och är runt 83 cm lång.
Lillasyster är 4,5 månad och kan nästan sitta sjäv.
Jag och sambon har pratat om att köpa en cykelvagn så vi kan åka på cykelutflykter nu när våren snart är här. Har sett att det finns cykelvagnar som man kan sätta på en hjul och använda som vanlig vagn, är dom ngt att ha? Får det plats två barn i den?
Tar gärna emot andra tips på vad vi ska tänka på när det gäller cykelvagnar också.
Emilia blir 2 år nästa vecka, väger knappt 12 kg och är runt 83 cm lång.
Lillasyster är 4,5 månad och kan nästan sitta sjäv.