Långnos

Trådstartare
Undar lite hur deras benskydd i läder är, kvalitet och komfort. Hur sitter de på hästen, håller de sig fina i lädret osv.

Sv: Cwd

Åhh de är grymma :love: håller sig i toppskick, fast det beror ju på hur man sköter dom.

Väldigt fina och bra passform. Har inga egna men de jag haft kontakt med var såna korta senskydd bak. (Samma modell som pro.)

Hööks kommer med en kopia ser jag.

Såg det, men alla vet väl hur hööks grejor är så sparar nog till ett par riktiga tror jag;)

dom är jätte fina i lädret, om man tar hand om det och putsar såklart.
klart värda varenda krona och lite där till. dom e ju enkelt designade så du kommer ju ha dom for ever!

slänger in en liten fråga om CWD sadlarna..
måttbeställer man dem efter hästen eller finns det "klara" så att säga?

beror på vilken modell du vill ha. ska du ha en "vanlig" så behöver du inte måttbeställa

nä det är väntetid ändå tror jag.
den vi har nu tog en månad innan vi fick hem den.

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Dressyr Får jag stöta och blöta en galoppombytes fundering med er? Min valack har inte befästa byten ännu, det ena blir oftare rätt än fel men...
9 10 11
Svar
211
· Visningar
21 744
Senast: Nevermind
·
R
Avel Hoppas att jag stavade rätt nu! Men jag hörde nånting på radio för nån dag sen och dom pratade lite om Camargue hästar. Och jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 653
Senast: Raderad medlem 149524
·
Utrustning Hej! Tänkte kolla, då jag gärna vill ha varierade åsikter kring mitt lilla dilemma jag har.. Min häst, hon är en väldigt egensinnig...
Svar
7
· Visningar
965

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka