B

Beskyddaren

Shit, pinsamt att behöva fråga.
Men de är så här att jag fick CS 1.6 förra veckan. Nu är bara problemet de att när jag ska köra själv. Hur gör jag då när jag vill spela mot en gubbe som finns i datorn?
Aja, hoppas någon fattar och kan hjälpa mig! :crazy:
 
Sv: CS hjälp

Beskyddaren skrev:
Shit, pinsamt att behöva fråga.
Men de är så här att jag fick CS 1.6 förra veckan. Nu är bara problemet de att när jag ska köra själv. Hur gör jag då när jag vill spela mot en gubbe som finns i datorn?
Aja, hoppas någon fattar och kan hjälpa mig! :crazy:

öhm....CS är ett fjortis-spel, men jag ska likväl försöka hjälpa dig ändå...trots att det är emot mina principer när det gäller CS. :D

Du vill alltså spela mot datorn och inte mot andra online spelare om jag inte missförstår dig?

Du kan ladda ner nåt som heter "PodBot" Har för mig att Pod står för (PingOfDeath). Dessa botar kan du ställa in på lite olika vis typ svårighetsgrader och namn och sådant. Sen lägger du till så många du vill möta och sedan kör du mot datorn då istället =)

Här kan du ladda ner Podbot: http://podbot.nuclearbox.com/
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
967
Senast: Cattis_E
·
R
Gnägg Jag är ny här på bukefalos. Detta blir min första tråd (förutom en tråd där jag bara presenterade mig lite kort). Så om jag gör nåt fel...
Svar
12
· Visningar
1 120
Senast: Raderad medlem 149639
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 984
Senast: Blyger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 792

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Årets foderstater
  • Bildtråden
  • Uppdateringstråd #2

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp