Crinkle A sadel

T

Tilla

Någon som kan något om Crunkle sadlar? hur dom är i kvalite m.m.? Är de bra sadlar?

Funderar på att köpa en Crinkle A som jag hitta på annons.. tyckte den va fin m.m. så nu vill jag veta för å nakdelar..:d

Sv: Crinkle A sadel

Men vad är det för skillnad på Circle A, Circle L o Circle Y då?! Helt vitt skilda märken eller bara olika modeller?!

Circle A är de nog, har inte så stor koll. :) Men något sådant ska de vara ;)

Huga! Hoppas den inte är dyr!:p
Inte mycket till kvalité tyvärr.... Absolut inget jag skulle råda någon att köpa.:smirk:

Kan inte annat än hålla med... :crazy:

Onnie: Det är olika märken, precis som Stübben, Kiefer, Pessoa osv.... vissa av bättre kvalité än andra!

Konstigt,tycker jag de är en westerntränare som säljer den.. Trodde den skulle va bra ja men men..

Jag personligen tycker inte om svarta sadlar pga att det ser fejk ut men så är det ju färgat oxå. Men den sadeln ser inte bra ut. Leta vidare du men jag är ju lite nyfiken vad den skulle kosta. Med tanke på att den är sååå sliten.:eek:

jag har en circle A kosta 15000kr ny, å nu säljer jag den för 10000kr... jag tycket det är en bra sadel, men min är brun med silver detaljer på..//Lisa:p

Circle Y är ett kvalitetsmärke.

De andra har jag ingen erfarenhet av men de verkar onekligen ha en betydligt lägre kvalité.

Så anledningen till att de har snarlika namn som Circle Y är ett vanligt marknadsföringsteknisk knep. De vill helt enkelt förvirra köparen och få den att blanda ihop deras märke med ett mera välkänt och välrenommerat kvalitetsmärke.

jag tycker det är bra kvalitet på circle A !!!

Liknande trådar

Western Jag köpte en häst för ca 3 veckor sedan som är dressyr riden och går lätt i form. Har alltid velat prova på western och hade en...
Svar
1
· Visningar
1 603
Senast: Nepenthe
·
Utrustning Hej! Innan massa kommentarer att ta ut sadelutprovare, jag ska det men vill bara kolla om det finns möjlighet att rida öht med...
Svar
0
· Visningar
525
Senast: liiinnea
·
Kläder & Bli fin Jag letar efter nya glasögon och jag hittar i princip inga jag gillar så nu funderar jag på antingen sådana som bara har glas och...
2
Svar
22
· Visningar
1 287
Senast: Lyan
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 524
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hålvägg
  • DIY hästvård