Nebraska

Trådstartare
Jag blev lite kär i honom bara av bilden i vinternumret.
Men vet egenligen inte mycket om hästen.
Vad tror ni tex. om Credit Winner som farfar?

Sv: Crazed

Jag blev lite kär i honom bara av bilden i vinternumret.
Men vet egenligen inte mycket om hästen.
Vad tror ni tex. om Credit Winner som farfar?
Ja, det verkar vara en snygg hingst.

Han var klar kulltvåa bakom "Dewey", tycker jag. Han slog dessutom honom vid något tillfälle. Helt klart intressant.

Visst borde Credit Winner duga som farfar. Det låter positivt i alla fall på Chocolatiers avkommor därborta i USA, så visst finns det potential. I Sverige finns även Credit Winner-sönerna Judge Joe och Holiday Credit, samt utlandsstationerade Napoleon. Jag tror mest på Crazed av de fyra söner som var på annons i vinternumret. Kanske bör man ha ett sto som är lite över medelstorlek, då Crazed är "bara" 157 cm?

Se hingstarna i vinternumret sorterat på hingstlinjer.

Sv: Crazed

Första avkomman är född. Ett sto u. Dari Blue Chip (Self Possessed):

35612-2010%20Dari%20Blue%20Chip2.jpg

Liknande trådar

Trav Hej alla travkunniga! Jag har i många år sagt att jag vill prova köra en travhäst men det blir liksom inte av, för jag känner mig osäker...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: Cattis_E
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 469
Senast: ginnies
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 618
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Extremt het häst
  • Kollagentillskott?