Sv: Corrado

Corrado är en stor skimmel efter Cor de la bryere - Capitol som tävlat med Franke Sloothaak och gett bla Clinton och Classic H.
Eller hur.....

....eller inte, eftersom adressen (som jag inte lyckades öppna) gick till Anky...

Ge helst info direkt här, hänvisa inte bara till en länk.

Fast det va ju längesen han såldes dit.

Han går som skolhäst/läromästare till Ankys elever är vad jag vet.

Sorry, länken går till Ankys hemsida och Corrado WL är såld till en Japan. Finns ett reportage om dem på Ankys hemsida.

Senast ändrad:

Ah!
på så vis, är det nån av eleverna som köpte honom? Eller är det nån helt annan?
Jag är så usel på engelska så jag kan inte läsa.

Det var en elev, Mr Kiso som köpte honom och nu hade de tydligen varit ute och tävlat i en Grand Prix med 60.83% som resultat. Utan de missar han gjorde hade de antagligen kommit upp i c:a 65% (sas det på sidan).:D

Det är väl fortfarande Sjef som trimmar honom?
Nu har väl det gamla arkivet trillat bort sedan den nya siten kom upp, men det har varit kul att följa hans viktminskning! ;)

Jag tycker han kommer mer till sin rätt nu....

mvh

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 751
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 779
Senast: Mia_R
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom... 2
Svar
33
· Visningar
5 474
Senast: Hermelin
·
Hundavel & Ras Jag är fd ägare till en hund med grav separationsångest, den blev värre av kastreringen, innan var den mycket mild och märktes inte så... 4 5 6
Svar
101
· Visningar
7 178
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Oseriös avel 2023
  • Klippmaskin