Coronaviruset

karamelldrottningen

Trådstartare
Ni som har eller står på medelstora till lite större anläggningar har ni gjort eller tänker göra något extra eller ska ut med info angående viruset?
På vilket sätt då? Och hur tänker ni?

Vi har ca 40 hästar på anläggningen. Vi sitter just nu och knåpar på ett dokument som ska gå ut till samtliga uppstallade. Tanken är att vi vill ha all info om hästarna. Foderstat,hagnummer,täcke på/av osv .Samt att alla märker upp sina fodertunnor,spannar täckeshängare och allt annat som rör hästen. Om någon blir sjuk eller hamnar i karantän är meningen att någon av oss andra ska kunna ta hand om hästen/hästarna.

Liknande trådar

Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 062
Senast: Piaff
·
Anläggning Behöver lite input, vi har lösdrift. Resten av hagen är fin och dom har väldigt mycket yta. Men vid ingången och foderplatsen har vi nu...
Svar
19
· Visningar
1 456
Senast: EZMK
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 423
Hemmet Har fått tillstånd att anlägga vårt nya avlopp nu. I dokumentet som skickades ut från kommunen står det bland annat att jag ska föra...
2
Svar
30
· Visningar
1 324
Senast: bettysmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar