cornet obolensky

token

Trådstartare
jag har försökt hitta om cornet obolensky finns på semin???

Hittar inget. Någon som vet priser och om han har bra dräktighet?????

Har ett sto som seminerats med Bravour men skulle ju gärna ta cornet obolensky i år på det andra stoet alternativt nästa år.....
 
Sv: cornet obolensky

Låg dräktighet på både färskt och fryst senaste åren och stoet måste till Tyskland. Är inte säker på villkoren i år när han endast står i avel men har inte hört att det är någon skillnad.
 
Sv: cornet obolensky

Låg dräktighet på både färskt och fryst senaste åren och stoet måste till Tyskland. Är inte säker på villkoren i år när han endast står i avel men har inte hört att det är någon skillnad.

Det var ju tråkigt :(

Frågan är väl om man ska ta Clinton istället då. Har hört att han inte har så hög dräktighet heller och han är ju svindyr...blir ett risktagande
 

Liknande trådar

Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 417
Senast: Mabuse
·
Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
1 987
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
462
Senast: Nikan
·
Avel Håller på och avvänjer mitt föl och funderar på hur länge vi ska "hålla på". Fölet är 11 månader och går i flock med fyra andra...
Svar
5
· Visningar
955
Senast: Ketrawzc
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp