Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det här måste ju vara den mest enträgna unge o coolaste ridtravaren nånsin? Många dressyrekipage på halvblod som aldrig kommer ens i närheten av rakriktningen, samlingen och skolorna som de utför!
Öh nej. Lite fantastiskt att nån MÅSTE skriva nåt sånt i varenda tråd känns det som???Hästen är ju halt bak
Den är inte halt bak, möjligen blir du lurad av den ojämna teckningenDen är väldigt ojämn bak, syns i både skritt och trav. Vadå i varje tråd? Jag hoppas verkligen att folk påpekar varje gång man ser en halt häst ridas. Annars ger det hästsporten dåligt rykte och hästar får lida i onödan. Hur kan man hylla en ritt där det tydligt syns att hästen inte går rent? Det är inte speciellt etiskt riktigt att rida runt på en häst med tydlig ojämnhet.
Tror du blir lurad av att hästen inte har ett rörelsemönster som raser avlade för dressyr har.Den är väldigt ojämn bak, syns i både skritt och trav. Vadå i varje tråd? Jag hoppas verkligen att folk påpekar varje gång man ser en halt häst ridas. Annars ger det hästsporten dåligt rykte och hästar får lida i onödan. Hur kan man hylla en ritt där det tydligt syns att hästen inte går rent? Det är inte speciellt etiskt riktigt att rida runt på en häst med tydlig ojämnhet.
Jag tror inte att funktionärer och domare skulle släppa igenom en halt häst med godkänd procent vare sig det är ett fullblod, halvblod, frieser, holsteiner, angloarab, PRE eller vara månde.
Det tror däremot jag.
Inte för att det hör hemma i din diskussion men din åsikt är alltid din. Försök inte med att det skulle vara någon allmän sanning. Du står själv för vad du skriver. Objektivitet är inget du kan säga att du (eller någon annan) står för. Dina erfarenheter gör din åsikt subjektiv. Alla har vi olika erfarenheter. och därmed åsikter.Det är ingen personlig åsikt.