Connemara hingst info sökes !

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Team Erbine
  • Startdatum Startdatum
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Connemara hingst info sökes !

Jag tror det var pappan till Brave Star hon menade. Men din fråga gäller ju även där.

Gammal tråd jag vet

Det är enkelt:
Han var inte förstor för ponny, dock för att vara gdk connemara. gränsen för connemara ligger på 147,3 och ponny låg iaf vid 148. Brave star var/är 148 och således ponny, dock för stor för att godkännas som hingst.

Vart han är och andra avkommor vet jag fortfarande inget om.

Senast ändrad:

Hej! Jag såg att Bobby nu dött!! Vi ägde honom under ett antal år tidigare.Vi fick många fina avkommor efter honom. En kanonfin hingst!!!:) MVH/Emma

Hej, när hade du Hillevi? :) // Liliana

Tråden är flera år gammal och den du svarat på finns inte kvar på forumet längre. Därför låser jag tråden.

Görel - moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 047
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 242
Senast: Hermelin
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 260
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Hej! Hur tar jag steget för att faktiskt söka vård för att man mår dåligt psykiskt? I grund och botten handlar det om något som...
Svar
1
· Visningar
840
Senast: Monimaker
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Stor enkel hundras med lagom driv
  • Valp 2025
  • Hjälp