Coelenhage´s Prins Thatch RP 151

Vi importerade honom till sydafrika på slutet av 2015. Han gick bort i Februari 2016 från en brusten blodåder. Han har just nu en avkomma i Sydafrika som är 2 år och det fins frusen semin från Prinsen. Han var snäll och inte väldigt hingstaktig och lätt att hantera. Vi saknar honom väldigt mycket. Han har lämnat godkända hingsten Prins Tord, Högås Springsteen som fälltävlar 90cm, kaizer som har gjort FEI dressyr och hamilton’s Quick Silver som är liten häst som gör MSVB dressyr.

Liknande trådar

Avel Hej allihopa! Tänkte om det var någon mer än jag som ska betäcka med ponnyhingstar nästar år och som tycker att det kan va ganske...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 342
Senast: moonstruck
·
Avel Hej! Börjar med att be om ursäkt om jag gör några fel då det här är mitt första inlägg :) Har läst många gamla trådar och vet att det...
2
Svar
21
· Visningar
2 860
Islandshäst Ursäkta versalerna i rubben, men kopierade bara för att jag inte ville riskera att stava fel. Jag har missat den här hingsten helt...
2
Svar
29
· Visningar
6 914
Senast: Vala
·
B
Avel Vad har hänt med den här hingsten? Står på Gunnarlundas hingstlista ser jag, och läste här att han har varit i Holland på träning...
Svar
7
· Visningar
2 185
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Kattbilder #9
  • Uppdateringstråd 30