Mynta2

Trådstartare
På senare 70-80 talet fanns en ridskolehäst som hette Clon Boy där jag bodde. Han var en ridskolehäst. En Connemara alltså. Kommer på han nu när jag rensar i fotografier...sökte på nätet. Fick upp att han tydligen varit hingst samt fått avkommor ??? Kan det stämma ?

Sv: Clon Boy

I min släktforskningsbas har jag en Clon Boy född 1970. Han är skimmel, efter Cluanai CSB 170 undan Honeydew RC 1 CSB 2149. Låter det bekant? Enligt SCS har han registreringsnummer 33-70-0499 och inga avkommor.

Jag har ännu inte fått in någon avkomma till honom, men så är jag inte ens klar med andra stamboken än. :o

Om du vill kan jag lägga in en notis om att skicka avkommeinformation till dig så snart jag får någon. Så slipper du vänta till mitt jätteprojekt är helt klart. ;)

mvh Ellinor E. Karlström :bump:

Liknande trådar

Samhälle För ett par dagar sen trillade jag över denna artikeln https://www.bbc.com/news/articles/c0j1wwypygxo Det är en artikel från BBC ( så på...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 248
Senast: Palermo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
382
Senast: cassiopeja
·
Foder & Strö Hej! Nu behöver jag lite input från er. Det är lång läsning och jag förstår om ni inte orkar läsa 😅 Jag vill vara tydlig från början med...
2
Svar
21
· Visningar
2 795
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 800
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar