clinic 22 juli!

Sv: clinic 22 juli!

CaliforniaSwed skrev:
Jag vet inte än. Sto ska fölas och mina andra två är väldigt grön så det är förmycket med två dagar. Travaren är ett skämt och ponnyer är försmå, den som är kvar är min mans bruks nordis som jag har inte ridet än. Men vi har en vecka kvar för att lära känna honom.:crazy:

Vad har du för häst du ska har med?


Jag har mitt egna basjkirsto på 3 år :love:

bajen.jpg


Riden 15 gånger typ. :crazy:
ska vi rida något?? eller är det bara markarbete?
 
Sv: clinic 22 juli!

Ni kommer rider också, men du tar det så lungt du vill. Jag vet inte om det är så många anmäld så det säkert går bra att du har en lungn stund för er själva att testa ridningen. Kul att du kommer med din tjej. Hon ser ut att vara jätte mysig.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Kropp & Själ Min astma har plötsligt blivit rejält försämrad (efter en rejäl förkylning) och nu funderar jag på hur jag ska lyckas kombinera det med...
Svar
6
· Visningar
509
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 057
Senast: Piaff
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Avels fråga
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp