clinic 22 juli!

D

DuploBit

John moore ska ha en clinic i sälen den 22 juli!
någon som ska dit?? :smirk:
 
Sv: clinic 22 juli!

ok, ingen ska dit..

men är det någon som vart på clinic för honnom??
var han bra?? :crazy:
 
Sv: clinic 22 juli!

Har hört mycket om honom och träffat honom en gång på ett seminarie han höll. Mycket trevlig och jätterolig i sin jättemustasch! :rofl: ! jag fick dock inte veta så mycket om vad han gjorde som var speciellt när jag hörde honom tala på seminariet.

Han verkar vettig, vart är det han har clinic??? man kanske skull kolla honom. -
 
Sv: clinic 22 juli!

Ja han är bra och vi ska dit. Han är vettig och hjälpsamt. Han har tålamod och mycket intressant saker att ta upp och diskatera. Ska du dit?
 
Sv: clinic 22 juli!

Ska han inte vara i rättvik 22-23e? Hade planerat att åka dit.
 
Sv: clinic 22 juli!

DuploBit skrev:
John moore ska ha en clinic i sälen den 22 juli!
någon som ska dit?? :smirk:

Ska han. Vad kul! :)
Sälen.... hm....när har han i det sthlm?
 
Sv: clinic 22 juli!

Ca 14 mil närmare åt ditt håll. Det ligger oxå i dalarna
 
Sv: clinic 22 juli!

Det skulle vara i rättvik men de avbokat det ett tag sen. Nu är det i N. Löten, några mil söder om Sälen. Men du kan åker dit istället då!:idea: :D
 
Sv: clinic 22 juli!

Wentona skrev:
Har hört mycket om honom och träffat honom en gång på ett seminarie han höll. Mycket trevlig och jätterolig i sin jättemustasch! :rofl: ! jag fick dock inte veta så mycket om vad han gjorde som var speciellt när jag hörde honom tala på seminariet.

Han verkar vettig, vart är det han har clinic??? man kanske skull kolla honom. -


En 3 mil från sälen i dalarna.
:)
 
Sv: clinic 22 juli!

CaliforniaSwed skrev:
Ja han är bra och vi ska dit. Han är vettig och hjälpsamt. Han har tålamod och mycket intressant saker att ta upp och diskatera. Ska du dit?


ja, jag ska dit =)
ska du ha häst med dig??
 
Sv: clinic 22 juli!

Jag vet inte än. Sto ska fölas och mina andra två är väldigt grön så det är förmycket med två dagar. Travaren är ett skämt och ponnyer är försmå, den som är kvar är min mans bruks nordis som jag har inte ridet än. Men vi har en vecka kvar för att lära känna honom.:crazy:

Vad har du för häst du ska har med?
 
Sv: clinic 22 juli!

Tyvärr har jag ingen bil och lite svårt att ta sig dit med buss en lördag :mad: . Jag som hade fixat boende i rättvik så jag kunde vara med på söndagen oxå :cry: .
 
Sv: clinic 22 juli!

Hej Diny

Kontakta Orsa gänget, De ska hit och campa. Och om det är inte fullt up det kan finnas en säng plats kvar annars du kan tälta.
 
Sv: clinic 22 juli!

Det var ju ingen dum ide. Tack för det ska ta och leta upp numret. Har tält men är det camping så man måste boka tältplats? Ska egentligen på en invigning av en gård utanför leksand lördag kväll men ändå. Gården kommer ju finnas kvar :d
 
Sv: clinic 22 juli!

Det är bara hitta en plats var tälten kan står utan en häst bajs hög under det:p det är inte bykvämt för rygen:rofl:
 
Sv: clinic 22 juli!

Det går bara bra och den yngsta är ett par veckor nu. 5 sötnosar och mitt blivande sto fick en hingst och som tur är så verkar han fått mkt av sin pappas temperament :bow: .

Missade Moore förra året och tänkte spana lite om jag skulle åka med stoet nästa år. De i stallet skojar och säger att efter en dust med henne så vill nog Moore aldrig mer se en islänning :D. Är nog partisk men så illa är hon faktiskt inte (lite speciell bara :d )
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har i snart 3 månader tränat på gymmet 2 dagar i veckan, mest styrketräning. Har väl blivit lite starkare och sådär och det är...
Svar
9
· Visningar
569
Kropp & Själ Min astma har plötsligt blivit rejält försämrad (efter en rejäl förkylning) och nu funderar jag på hur jag ska lyckas kombinera det med...
Svar
6
· Visningar
509
Gnägg Hjälp! Jag och min tränare planerar att ta med hästen till Tyskland för en veckas träning och har börjat nysta i vad vi behöver göra för...
Svar
16
· Visningar
1 057
Senast: Piaff
·
L
Hundträning Som nog endel vet så har jag ej flatcoated retriever som är ett år och världens bästa och mest under bara hund 💙 Han är väldigt lätt...
2
Svar
21
· Visningar
1 829
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Avels fråga
  • Uppdateringstråd 30
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp