Clear round hoppningar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Galapago

Trådstartare
Då man bara hittar tävlingar på ridsprotsförbundets hemsida, tänkte jag att vi alla kan hjälpas åt att skapa en förteckning över clear round hoppningar!

Om din klubb ska ordna en clear round, eller om du fått reda på någon annan klubb som ska göra det, skriv in det här!!

Bra att skriva:
*Var i landet klubben ligger (det är ju inte alltid namnet avslöjar det)
*Datum
*höjder
*telefonnr. eller annat sätt att kontakta arrangören
*övrigt intresant

Sv: Clear round hoppningar

Reklam, annonsering och marknadsföring är inte tillåtet på forumet. Vill man marknadsföra, sälja eller efterlysa något kan detta göras på annonssidorna, länksidorna eller genom att köpa banner-plats på sidorna.

Sorry.

LenaH, moderator

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 754
Senast: Lavinia
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 919
Senast: valpköpare
·
Hoppning Halloj! Jag har fastnat i en dålig hoppspiral tror jag 😛. Som ponnyryttare hade jag ett ganska hyfsat mod och kunde styra runt min...
Svar
15
· Visningar
2 937
Senast: Hallonsoda
·
Hoppning Nu behöver jag veta, stämmer dessa? I banhoppningstävlingar rids ofta en grundomgång där det gäller att ta sig runt banan felfritt inom...
Svar
2
· Visningar
2 476
Senast: Ewelina02
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka