Ciceron 456 avkommor?

S

simpe

Min underbara häst Zorro fyllde 30 år den 10 juni och har Ciceron som pappa, nu undrar jag om det finns levande syskon kvar till honom. Hade varit kul att höra om dem i så fall. Sätter in bild på gamlingen

07-09-12-185520_a.jpg

Sv: Ciceron 456 avkommor?

Grattis till din fina gamling,kul när hästarna kan bli så gamla och ha hälsan kvar.
Jag har ett sto som har Ciceron som morfar och hon ger jättefina föl.
Bild270.jpg

Inte bästa bilden kanske men hittade ingen annan nu...

Jag har ett sto efter Ciceron 456 som i år blir 26 år den 30 maj i år. Hon är alltså född 1984 och heter Ronja.

Här har vi en till fräsh gamling som har hälsan och humöret kvar fortfarande! Han heter Apollon och är född 1981, han är "bara" 26 år på bilden men är idag 29 år och still going strong!

Apollon.jpg

Jag har haft ett svenskt halv blod efter ciceron 456. HOn var helt underbar. Tävlade 130 hoppning och lätt fälttävlan med henne. NU är hon en glad frisk 23åring som gillar livet. :)

Vad FIN han är ! Lite distingerat grå men ser ju riktigt fräsch ut !

Jag vet iallafall en här på forumet som har goda erfarenheter av Ciceron i stammen på hästarna!

Har haft ett sto e: Ciceron.

Cerina. Hon är nu såld dock, så jag vet inte om hon lever.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 772
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
734
Senast: Squie
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 265
Senast: lizzie
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
7 203

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat