Chokladfabrik visning

Islandshästryttare

Trådstartare
Nästa vecka ska jag på visning på en chokladfabrik med en kompis ska bli så kul att kliva in i chokladens underbara värld. Avslutas såklart med provning av choklader! :love1: Nån som varit på en chokladfabrik? Gillade ni det? Jag förväntar mig inte mindre än att det är lika spännande som Kalle och chokladfabriken såklart :love:

Nästa vecka ska jag på visning på en chokladfabrik med en kompis ska bli så kul att kliva in i chokladens underbara värld. Avslutas såklart med provning av choklader! :love1: Nån som varit på en chokladfabrik? Gillade ni det? Jag förväntar mig inte mindre än att det är lika spännande som Kalle och chokladfabriken såklart :love:
Jag blir så nyfiken, var kan man få besöka ett sådant ställe? 😍

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 671
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 473
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 728
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel Artikel
Dagbok För längesen gick undertecknad in på en bilfirma och spontanköpte en ny bil. Jag behövde inte tänka så mycket på pengar på den tiden...
Svar
6
· Visningar
672
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama