Jo jag tror jag minns den men jag gillade röd vit grön merJag minns en som jag älskade som var vanilj, choklad och kola. Ingen annan minns den men jag VET att den fanns och den var ljuvlig!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jo jag tror jag minns den men jag gillade röd vit grön merJag minns en som jag älskade som var vanilj, choklad och kola. Ingen annan minns den men jag VET att den fanns och den var ljuvlig!
Jag minns den!Jag minns en som jag älskade som var vanilj, choklad och kola. Ingen annan minns den men jag VET att den fanns och den var ljuvlig!
Smack är världens godaste glass som gjorde en comeback förra året men nu är borta igen Handlar inte vanligtvis av Hemglass men hann köpa flera kartonger av denJag minns den!
I övrigt saknar jag GB-glassen snack; vaniljglass med marshmallows, kolarippel, jordnötter och mjölkchokladöverdrag. Mmmm! Någon glassbil hade en halvdan kopia som fanns kvar längre och hette smack.
Aha! Men njae, smack är en blek (om än god) kopia av världens godaste glass snack som tydligen försvann -91.Smack är världens godaste glass som gjorde en comeback förra året men nu är borta igen Handlar inte vanligtvis av Hemglass men hann köpa flera kartonger av den
Jamen exakt - var på en "liten" Coop nu på lunchen och där fanns de också. De hade även Aromas jätteormar.Köper godis på Coop och sprang på Sega råttor. Dom verkar alltså leva här i Norrland iaf
Visa bifogad fil 117487
Vad har hänt? Jag gillar(-ade) bara de svarta och har aldrig tyckt de är värda att köpa i påse för bara en färg, så jag har ingen koll.Bassets gamla original winegums!
Det finns påsar med bara svarta winegumsVad har hänt? Jag gillar(-ade) bara de svarta och har aldrig tyckt de är värda att köpa i påse för bara en färg, så jag har ingen koll.
Ica har en variant som är god, finns även påsar med bara svarta iVad har hänt? Jag gillar(-ade) bara de svarta och har aldrig tyckt de är värda att köpa i påse för bara en färg, så jag har ingen koll.
+ @manda men jag har inte tid att gå å handla ju å är bortrest hela helgenIca har en variant som är god, finns även påsar med bara svarta i
Det finns påsar med bara svarta winegums
Hade ingen aning!Ica har en variant som är god, finns även påsar med bara svarta i
Vad sjutton! Finns den inte längre?? Nu blev jag omåttligt sugen på en bara för det
Jag också men har hittat ett winegum här i Österrike som smakar nästan lika gott.Bassets gamla original winegums!
+ @manda men jag har inte tid att gå å handla ju å är bortrest hela helgen
Du verkar inte ha saknat den så mycket - den har varit begravd i mer än 10 år.Vad sjutton! Finns den inte längre?? Nu blev jag omåttligt sugen på en bara för det
Det var många långa år sedan de ändrade receptet så at de bara smakar som vanliga fruktgodisar. Innan hade de en syrlig sting i sig, VINgummi liksom.Vad har hänt? Jag gillar(-ade) bara de svarta och har aldrig tyckt de är värda att köpa i påse för bara en färg, så jag har ingen koll.
Vad heter märket?Jag också men har hittat ett winegum här i Österrike som smakar nästan lika gott.