Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
På annan liten Coop idag.
Ananassplit?Grr varför minns jag itne namnet. En GB-glass som varit borta länge. vaniljglass på pinne med ananas-is utanpå. Toppen doppad i choklad.
Kolla nostalgikartorna på deras hemsida!Grr varför minns jag itne namnet. En GB-glass som varit borta länge. vaniljglass på pinne med ananas-is utanpå. Toppen doppad i choklad.
Kolla i Coops lösgodissortiment; jag tycker att de salta fiskarna där smakar som Malacos gjorde förr. Idag har de någon trist bismak...Tyvärr inte samma sak som Lotus .
Lotus hade samma storlek som stora röda Ferrari, var blanksvarta utan socker på, och hade en himmelsk intensiv salmiaksmak.
TACK! Ananassplit!Kolla nostalgikartorna på deras hemsida!
Ja visst är djungelvrål sämre nu? Smakar ju ingen lakrits alls?Kolla i Coops lösgodissortiment; jag tycker att de salta fiskarna där smakar som Malacos gjorde förr. Idag har de någon trist bismak...
Kanske de är likvärdiga.
Djungelvrål smakar ju också bara plast numera.
Tack och lov för Bubs salta skallar, de är supergoda!
Ja bubs små skallar och rondos är fortfarande urgodaKolla i Coops lösgodissortiment; jag tycker att de salta fiskarna där smakar som Malacos gjorde förr. Idag har de någon trist bismak...
Kanske de är likvärdiga.
Djungelvrål smakar ju också bara plast numera.
Tack och lov för Bubs salta skallar, de är supergoda!
Ja, Ica har suveräna vingum nuförtiden, slår allt!Ica har en variant som är god, finns även påsar med bara svarta i
Hmmm... måste jag alltså be folket ta med en testpåse nästa gång de kommer ver från Sverige? Jag tycker alla smakar lika nufrtiden. Som Maynard Bassets... eller sämre.Ja, Ica har suveräna vingum nuförtiden, slår allt!
Håller med om dem. De tjockare pepparchips som finns nu är inte lika goda.Visa bifogad fil 117539
Godaste chipsen ever.
Visa bifogad fil 117539
Godaste chipsen ever.
Idag vet jag inte vad som hänt med OLW. Det måste nog vara deras frityrolja. Alla sorter har en hemsk bismak för mig.OLW hade finfina chips. Postade tidigare i tråden de allra bästa som gick ur tiden 1991 när jag fick svar från OLWs kundtjänst. Extremt stark och salt chilismak med mycket djuprött färgämne.
Visa bifogad fil 117566
De var så så så goda!Dessa! Det enda jag någonsin har varit beroende av på riktigt.
Vad heter märket?