Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Har haft en korthårig, som fick stanna hos exet när vi gjorde slut. Min sambo har en nu som är långhårig, söt ouppfostrat monster är hans vardagliga smeknamn skämt å sido dom är toppen hundar om man inte förmänskligar dom och skämmer bort dom för mycket! Tuffa, lättlärda och framförallt praktiskt format ska se om jag kan hitta en bild
vad har du för nån? päls? bild?
Min är långhårig, svart, hane. Han är 6 månader. Så himla social Hur snäll som helst. Han är nog lite bortskämd iof. Sover gärna under täcket i våran säng. Vill gosa i famnen i timmar Men han uppför sig fint. Skäller inte och har sig. Pussas däremot konstant Har även en till hund, dock en silky terrier (lika underbar han) och dom funkar bra ihop, busar och har sig.
Jag har en långhårig hane på 4 månader. Har inte heller någon större erfarenhet av rasen (har en golden sen tidigare ) men tycker dom verkar vara tuffa små hundar som man kan hitta på allt möjligt kul med! Men som sagt bara man inte skämmer bort dom allt för mycket och uppfostrar dom som vilken annan hund som helst. Däremot är vissa saker svåra att motstå, har alltid sagt att jag inte vill ha några hundar i sängen men där sover han ibland ändå
Hundavel & Ras
Hej!
Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög .
Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Hundavel & Ras
Konstig rubrik kanske, men....
Vi förlorade vår hund under julhelgen, hon blev nästan 16 år, så det var väntat. Men ändå är vi nog lite...
Hundavel & Ras
Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök.
Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...