• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Arsozah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 11
  • Visningar Visningar 1 169
A

Arsozah

Vart är han nu? Hur får man tag på honom? Hittar inte när jag googlar :confused: :o

Sv: Chicago Z

Han finns nere i Skåne hos Ragnar Bengtsson och Paula Törnqvist, tävlas sedan förra året av henne, men jag vet inte om han kommer att vara i aveln? Ring dom så får du nog ett bra svar.

aa det visste jag, men visste inte vilken station han tillhörde... ja kan ju försöka få tag på dem och fråga!

Nu blev jag nyfiken...ska du betäcka med honom? Gillar den hingsten skarpt!

Ja jag gillar honom väldigt mycket så hade tänkt göra det, men tyvärr vill jag inte göra det med fryst :(

Jag har en riktigt fin åring e Chicago Z. F n är han mycket kaxig och tuff - men jättesnygg. Konstig färg just nu, på god väg mot skimmel! Han är högrest med lång fin hals och ett vackert huvud (med små öron!!!) :love:

Det finns ju inte så många Chicago avkommor så jag är glad att jag har en!!!

Du har inte lust att slänga in en bild? Har inte sett nån av hans avkommor, men Chicago själv..mumma! :love:

Crack028.jpg

och

Crack030-1.jpg

På bilderna är han ett halvt dygn gammal. Den fina fuxfärgen är som bortblåst:crazy:....men blir väl en fin skimmel i stället:devil:

Återkommer med nya bilder senare, just nu ser han mest ut som en övervintrad älg...speciellt i färgen!!:angel:

Vilket charmtroll!

När han blivit vit kan du ju släppa honom i en lerig hage utan täcke så ska du se att du snart får tillbaka den fina "fuxfärgen" :devil:;)

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 687
Senast: ildiko
·
Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
Hemmet Vår tvättmaskin har gått sönder och vi behöver köpa en ny. Problemet är att vi behöver ha en högerhängd och jag hittar ingen i det nedre...
Svar
11
· Visningar
494
Senast: Smulu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna
  • Småhunds ägare