Edla

Trådstartare
Startar nu en allmän tråd om chat gpt😅
Vet att det har varit många andra sådana här men alla har känts hyfsat specifika? Ingen bara allmänt om AI:n?

Några frågor jag undrar över är väl framförallt vilka grejer som har funkat bäst för er med chat gpt (skapa/redigera bilder, ge ridtips etc) och vad som inte funkar så bra?

Jag bad Chat GPT att fixa till en bild jag skickade in. Otroligt suddig finns nedanför här. Fick så tillbaka en helt annan bild än jag trodde😅
Bad att få hästen ställd åt vänster och att det skulle vara en kvinna som red. Då glömde den väl bort det där med att hästen skulle rida på en volt😂
De andra bilderna kommer i ett annat inlägg kunde bara lägga till en

Bifogade filer

• IMG_0128.webp
    IMG_0128.webp
    51,9 KB · Visningar: 29
Den första jag fick

Bifogade filer

• B0124551-5D58-45EA-AF6B-A88CBCBB3793.webp
    B0124551-5D58-45EA-AF6B-A88CBCBB3793.webp
    271,2 KB · Visningar: 26

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få... 2
Svar
21
· Visningar
4 187
Senast: __sofia__
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag måste skriva av mig lite, och kanske kunna få lite goda råd. Varning för långt och troligtvis rörigt inlägg. Det har varit jävligt... 2 3
Svar
44
· Visningar
10 628
Senast: Hyacinth
·
Hästhantering Ursäkta det bibellånga inlägget, men jag känner att jag behöver beskriva det här i detalj för att undvika missförstånd. Var tidigare i...
Svar
14
· Visningar
2 307
Senast: havstomat
·
  • Låst
Hundhälsa Ni som hängt med vet att jag febrilt försökt ta reda på VAD som felas Utter, som inte varit sig själv sen i december, utan haft... 6 7 8
Svar
141
· Visningar
22 059
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka