Chaps som bara går ner till knäna...

Sv: Chaps som bara går ner till knäna...

Tack allihopa för er hjälp! :love:

Japp chinks är det jag är ute efter! Men hovslagarförkläde kanske inte är så tokigt ändå, vill ha något någolunda diskret då jag även tänkte använda dem när jag kör.

Sv: Chaps som bara går ner till knäna...

... är jag på jakt efter! Sådana som inte går runt hela låret utan man spänner fast dem bara med en rem. Och som inte går ända ner till vaderna. Letar mig blå efter sådana på alla webbutiker men hittar nada! :cry: Please, hjälp! :bow:
"Chaps som går ner till knäna" heter inte chaps, de heter chinks och då kanske du kan söka!

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 354
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 794
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30