Chaps som bara går ner till knäna...

I

Idka

... är jag på jakt efter! Sådana som inte går runt hela låret utan man spänner fast dem bara med en rem. Och som inte går ända ner till vaderna. Letar mig blå efter sådana på alla webbutiker men hittar nada! :cry: Please, hjälp! :bow:

Sv: Chaps som bara går ner till knäna...

... är jag på jakt efter! Sådana som inte går runt hela låret utan man spänner fast dem bara med en rem. Och som inte går ända ner till vaderna. Letar mig blå efter sådana på alla webbutiker men hittar nada! :cry: Please, hjälp! :bow:

Om du vill ha dyrare variant så kan du kolla in på www.pryss.just.nu
där kan du måttbeställa !! Jättefina !(hoppas man får länka)

Hmmm...
Min feber läst nog fel... Ska det vara höft-knä eller fot-knä?

Batwings är något helt annat än det du söker. Titta efter Chinks.

/P Döben

Beställ ett par från Wisbyateljen...

De är inte speciellt dyra och så får du dem som du vill ha dem.

Låter mer som hovslagarförkläde, eftersom de inte ska gå runt hela låret. Titta på hovslagarutrustning

Wao....sååå snygga de sv/gröna va....vill ha:love:

Hehe, jag vill minnas det....:D
När det diskuterades om dina showkläder i somras...:angel:
men jag för min del tyckte denna komb var precis lagom...till svarta byxor och grön skjorta...

Hehe, jag vill minnas det....:D
När det diskuterades om dina showkläder i somras...:angel:
men jag för min del tyckte denna komb var precis lagom...till svarta byxor och grön skjorta...

jo kanske det.. men alltså om du köper sådana så måste du ju typ ha grön skjorta.. det blir dyrt att ha färgade chaps till alla skjort färger man vill ha så då tycker jag att det är bättre att ha en mer "diskret" färg och kunna byta skjortor i alla möjliga färger..
För är man fatttig så är man ..haha :D

Håller fullständigt med....
Men när man blivit lite rikare, så kan man ha fler par...:D
Men just nu får man hålla sig till det lilla man har...:crazy:
Jag har en pad med grönt o vinrött (diskret), så en vinröd skjorta hade nog inte varit fy skam heller till...det gröna är så diskret...
Nåja...det räcker m svarta jeans...man behöver inte ha...vad de nu heter...Chinks el Batwings...men man kan ju drömma om o ha ett par en dag:(

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
1 354
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 647
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 794
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad såg ni senast? Del 3
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA