Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det där klippet är verkligen stört. Cesar vill ju slåss! Han borde börja med någon kampsport istället och lägga ner det där med hund.
(Jag hade låtit hunden äta sin mat ifred och sedan separat tränat loss med hjälp av byteshandel.)
..oavsett är det ju en opålitlig hund , hundar ska inte göra så övht ...
Öh, säger vem? Visst jag håller med om att det inte är lämpligt att ha en hund med så dålig tillit till människor bland barn, men att därifrån säga att hunden är opålitlig? Nja...
Öh, var det inte därför dom ville ha hjälp av honom då ? ....för att hunden var aggressiv vid maten ..pålitlig är ju knappast en sån hund iallafall
nu var det ju så att familjen hade ett litet barn som dom var rädda om , tror du barnet kunde idka byteshandel om den kom för nära matskålen ..oavsett är det ju en opålitlig hund , hundar ska inte göra så övht ...
Nu kan jag inte se filmen från mobilen men lättast är väl ändå att ge hunden mat i ett annat rum dit barnet inte kommer in?
nu var det ju så att familjen hade ett litet barn som dom var rädda om , tror du barnet kunde idka byteshandel om den kom för nära matskålen ..oavsett är det ju en opålitlig hund , hundar ska inte göra så övht ...
Så många hundar som blir missförstådda för att människor inte ser vad de säger. Det borde vara körkort på hund.Hunden är inte opålitlig... den är otrygg.