Cermonier med häst i Spanien???

F

favoritponny

Är det någon som vet vad det finns för cermonier med hästar i Spanien?? Vill veta alla möjligt både seriösa och mindre seriösa saker dom kan ha för sej!
Även om det är någon som har fått förfrågan om att vilja sälja häst/ponny till detta.
Vad är det för något??
Någon som har en aning??
Vill ha ett JÄTTE SNABBT svar!!! :confused: :confused:

Det är ju det jag inte vet... Anledningen till att jag frågar!!
Har fått erbjudande om att sälja en ponny till Spanien. Madrid. Den skall användas att ridas i en cermoni i Madrid. Mer har jag inte fått veta! Så innan jag törs sälja så vill jag gärna veta lite mer!!
Vet du någon form av cermoni där nere??

Liknande trådar

Hästmänniskan Alltså blev lite paff av vad en säljare svarade så måste kolla om jag är koko eller om det ändå är ok. Är intresserad av en häst. Vi...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 106
Senast: Tualma
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 323
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 050
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 542
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV