Cerberus -bild till Galathea

Haukur

Trådstartare
Var ute och tittade på en omformarstation idag och hittade detta märket. Hittade dock inte Cebbe men jag tycker nog att Helena borde skaffa en sån här skylt och ha på ytterdörren;)

IMG_7861.jpg

Måste ge bildcred till min klasskompis Daniel Johansson, då det är han som tagit bilden.

Senast ändrad:
Sv: Cerberus -bild till Galathea

Haha, bilden som är i mitten är ju rätt lik Cebbe den också;)

:rofl::rofl: Jag visste efter en del googling när jag bestämde hans namn att det finns ett vaktbolag som heter så, men den där skylten hade ju varit guld att ha på dörren! Han vaktar ju faktiskt en del, iallafall på natten när folk klampar i trappuppgången. Fast jag gissar på att han mest blir irriterad på att folk stör hans skönhetssömn än något annat. ;)

Och ja, ganska likt var det ju! Speciellt tungan. Eller? ;)
DSC06126.jpg

Haha, ja jag tyckte det var jättelikt "nämen där är ju Cebbe" sa jag på en gång när jag såg skylten:angel: Inte visste jag att han vaktar omformarstationer i Mjölby. Han kan ju höra av sig när han har lunchrast eller så så kan Kirsty komma och busa lite;)

han har verkligen fått mer päls sen sista gången jag såg bild på han! :love:

han har verkligen fått mer päls sen sista gången jag såg bild på han! :love:

Han är snart stora killen ju, han blev 15 månader igår. Så pälsen blir bara längre och längre, och jag längtar verkligen tills han har ordentligt lång päls så jag slipper allt det här trasslet och tovandet. :p

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hoppas det är okej med en till sådan här tråd. Jag visste inte om jag skulle posta eller ej, känns som om jag mest skrivit, tagit bort... 2
Svar
34
· Visningar
4 108
Senast: Sasse
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM... 2
Svar
34
· Visningar
5 029
Senast: Lillefrun
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 040
Senast: starcraft
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute... 4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 306
Senast: valpköpare
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • När brukar uppfödare höra av sig?