CDn har fastnat!

Bison

Trådstartare
Ja cd enheten har fastnat på min HP laptop, det händer inget när man trycker på knappen, har försökt pilla ut den men den sitter totalt fast.
Vad göra?
Var kan man lämna in den?

Sv: CDn har fastnat!

Det brukar finnas ett litet evakueringshål. Kolla på "luckan" till CD:n. Böj ut ett gem och pilla i hålet så ska den öppna sig.

Kolla för säkerhets skull i instruktionsboken, det brukar finnas med under felsökning.

Sv: CDn har fastnat!

nu har jag fixat med en hårnål! Den ploppade upp så snällt o nu fungerar den som vanligt igen :)
Tusen tack för hjälpen :bow: :bow: :bow: :bow:

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 964
Senast: Cattis_E
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 267
Senast: lizzie
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 280
Senast: malumbub
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 523
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka