Cavallo Talent

Sv: Cavallo Talent

Är också intresserad av dom nu när jag måste köpa nya stövlar för tredje året i rad. Vad har du fått höra hittils?

Och du har ju även lovat att du ska lägga in bilder sedan:p:D

Salierno; Jag tkr nästan dt blivigt lite för korta nu efter att de sjunkit lite :/ eller kanske en halv cm för korta eller kanske inte för korta alls :p

Centaur: Jag tkr dessa är mjuka då jag innan hade min mammas gamla stövlar som var 25 år gamla :D

LLaika: jag tkr definitift också ska köpa sånna:idea::D

Det blir antagligen såna :) Men jag ska troligtvis få en systemkamera innan så vi får se när det blir.

Okej, men dt kan du jue intaq ha när du rider (Om du inte ska ta kort när du rider dressyr, uppifrån hästen:D)

Jag skulle också vilja ha en systemkamera :mad: Fast jag ahr jue stövlar :p Men ska nog spara till en kamera nu:idea::D

Jag har såna, är faktiskt jättenöjd. Tycker att de är helt ok att rida i även om jag bara har dem på tävling (shortchaps är ju mkt bekvämare :D)
och de är snygga åxå tycker jag, håller sig blanka trots att mina putsningsmanövrar oftast bara innefattar avspolning med vattenslang ;)

hehe okej.. det e ju inte alls nå skönt att rida med chaps .. hehe ja rider alltid med stövlar och mamma blir sur för att ja sliter ut dom:angel: men nu när ja köper nya ska ja nog va lite sparsam med dom :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Mat Jag brukar dricka ett glas apelsinjuice på eftermiddagen på jobbet. Tycker jag får en liten "kick" av att apelsinjuicen är lite sur. Men...
2
Svar
33
· Visningar
1 897
Senast: ptr
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 516
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård