Cavallo Talent

Laivine

Trådstartare
Är det någon som har sådana stövlar?
Funderar på att köpa sådana då dom nite var så dyra, men vill veta lite vad ni tycker om dom och se bilder:idea:

Sv: Cavallo Talent

KOmmer du inte se dem om jag lägger in de i tråden heller?

Okej :D

När de va nya:
alltmjligtosoterat004.jpg

Nu:
Stvlarochnaglar007.jpg

Stvlarochnaglar006.jpg

Vad har du gett för dessa? Måste köpa nya stövlar eftersom min dragkedja på mina är helt sabbade. Vill ha ett par hållbara (mina nuvarande är bara 2 år!!!) har dina hållt bra?

TS, ledsen att jag kapade din tråd men blev så nyfiken!!!

Oh shit vad höga de ser ut att vara i skaften! :eek:
Och jag som tyckte att mina Petrie var höga :rofl:
Stövlarna var väldigt snygga :D

Jag gissar att mina gamla också är talent, inte så dyra?

Mina är/har blivit väldigt mjuka i skinnet, inte precis som mina nya cavallo som man kan knacka på:rofl:

men de är bra stövlar mina har hålt jättebra! :)

jag har haft dom. var väldigt stela, inte bara i skaften men även i foten. fick skavsår av att gå runt ridbanan... :crazy: men kvaliten är bra. jag sålde mina efter 5-6 år, fortfarande lika hårda och obekväma... inte alls min smak! nu har jag underbara italienska stövlar, mjuka som smör. :d

Liknande trådar

Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så...
2
Svar
23
· Visningar
935
Senast: Ajda
·
Mat Jag brukar dricka ett glas apelsinjuice på eftermiddagen på jobbet. Tycker jag får en liten "kick" av att apelsinjuicen är lite sur. Men...
2
Svar
33
· Visningar
1 897
Senast: ptr
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
553
Senast: Emma-pemma
·
Dressyr Men hallå, det kan inte vara OK för en domare att ha med en hund med till bedömningen, sittande i knäet även om den är liten. Ja du...
12 13 14
Svar
277
· Visningar
13 516
Senast: ginnies
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård