Catrick, ngn som vet ngt?

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare quinta essentia
  • Startdatum Startdatum
Q

quinta essentia

Hejsan!

Ska köpa ett sto (förutsatt att hon går igenom besiktning) som är ue Catrick. Catrick i sin tur har stammen Calando-Lombard. Till saken hör iaf att jag inte har lyckats hitta så mycket info om honom som avelshingst och tänkte att ngn på buke kanske sitter inne med lite info? Gör ni det vill jag hemskt gärna veta allt! Längre bak på sto-sidan kommer Montanus e Moltke och vet ni ngt om honom får ni gärna dela med er av det också!

Sv: Catrick, ngn som vet ngt?

Montanus född 1972 skimmel Holsteiner e.Moltke I -Colt. Han är morfarsfar till den berömda hingsten Clinton.

Avkommeindex
Dressyr 104
Hoppning 71

Skritt 112
Trav 115
Galopp 110
Ridbarhet 106
Löshoppning 69

Horse_Montanus-big.jpg

Catrick I är det som är morfar.

Tackar för svar! Har nog hört ngt sådant också om jag inte minns fel men det är svårt att hålla koll på allt... Ngn som vet om han har andra avelsframgångar än Clinton?

Liknande trådar

Avel Jag vill börja med att understryka att jag är helt ny gällande ALLT som har med avel att göra, men jag har gått i banorna att ta föl på...
Svar
1
· Visningar
964
Senast: viltmilla
·
Avel Vet inte om det blir rätt att lägga det här, men tänkte göra det här på försök. Man lägger in sitt/ett sto, stammen och gärna en bild...
18 19 20
Svar
383
· Visningar
50 084
Övr. Grenar Inför stundande hingstval 2011 är det många som grubblar vad de ska vända sig. Ifjol startades en liknande tråd och jag uppfattade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
25 958
Senast: supercassie
·
F
Avel Hejsan alla avelsintresserade hästmänniskor. Jag är en kille som nu tänkte ge mig in i den här spännande världen med hästavel. Uppväxt...
2
Svar
30
· Visningar
3 245
Senast: hoppsann
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka