• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Fnurra
  • Startdatum Startdatum
F

Fnurra

Är han ridhäst lr galoppör? :confused: Vad har hans avkommor presterat osv?

Vet inte om det är samma Cassis du menar, men i mitten på 80 talet fans det en som hette Cassis. Tränades av Bengt Bengtsson i Skåne. Han var fux. Men som sagt va vet inte om det är samma.

Menar du Cassis xx född -81 i Danmark e:Double Jump u:Hornflower så var hans löpresultat 56 5-5-7 110 555 SEK. Han har inte varit godkänd för halvblodsavel i Sverige, och jag tror inte att han varit godkänd för fullblodsavel heller.

Oj..Det fanns visst 2 st :mad: Ska kolla numret nästa gång jag är i stallet. På fredag! *längtar*

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
240
· Visningar
13 359
Ridning Jag har bestämt mig för att köpa ett fullblod på 4 år från galoppen (om hon går igenom vet.bess) . Hon har tävlats fram till augusti det...
Svar
14
· Visningar
2 755
Senast: Blåabär
·
  • Låst
Hundavel & Ras Kände att det var dags för ny tråd! Min senaste: två bekanta genom hästvärlden i USA har skaffat varsin corgi, min uppfattning är att...
67 68 69
Svar
1 376
· Visningar
149 547
Senast: Snurrfian
·
Avel Jag har ett dilemma och skulle uppskatta åsikter utifrån! Jag har ett, i både mina och andras ögon, fantastiskt sto e quite easy. Hon...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
16 372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka