Cassini I (eller kanske II)-söner?

athena

Trådstartare
Vilka söner till ovanstående finns tillgängliga i Sverige? Helst färsk men även fryst. Spelar ingen roll var de är godkända.

Någon som vet om det går att få tag i Cassini II himself?

Sv: Cassini I (eller kanske II)-söner?

Jag tror att åtminstone Cassini II borde gå att få tag i genom DK (jag köpte ju en dotter till honom förra året ,made in DK :D )
Kolla holsteiner förbundet.

Mm, men:

"Only available to Holsteiner mares owned by Holsteiner Verband members!"

Kanske inte lösbart alltså?

Ci Ci SENJOR är e.Cassini I, Cabrio van de heffinck e.Cassini I (eklunda), Collado e.Cassini I (lövsta)Carmague e.Cassini II (hästak),Det är de jag kan komma på just nu;)

Sneglar på Chippendale som är e Cento ue Cassini I. Nån som använt/har erfarenhet?

Har du kollat Cachassini e. Cachas-Cassini I, en läcker dubbeltalang:)

Synd det inte var tvärtom, med Caretino på mödernet - hade blivit fin linjeavel :). Lite för ung för min smak dock.

Liknande trådar

R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 699
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 422
Senast: Inte_Ung
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 047
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Hej Bukedoktorn Kvinna. ålder 42 år Normal kroppsbyggnad, ingen tidigare sjukdomshistorik värt att nämna. Gymmar inte, men är mycket...
2
Svar
20
· Visningar
1 390
Senast: tott
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar