caslick metoden

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Jacksson_95
  • Startdatum Startdatum
J

Jacksson_95

Hej tänkte höra om det är någon som har någon erfarenhet av (caslick metoden) om jag nu stavade rätt... har ett fullblods sto som resorberade sitt foster förra året å nu har jag tagit henne i år å ska ta föl på henne å ägarens vetrenär hade rekomenderat göra en caslick operation för att vara säker på att hon inte skulle resorbera det igen, om det nu berode på bakterier, men hon har fått föl tidigare utan att behöva göra en caslick operation.

nu skulle jag vilja ha lite råd.

Sv: caslick metoden

ANvänd sökfunktionen... :idea: Det blev 20 träffar när jag sökte på "caslick"
Hittar du någon gammal intessant tråd så går det bra att fortsätta ställa frågor i den! :)

Liknande trådar

Avel Hej! Jag behöver verkligen alla tips och råd jag kan få just nu. Jag har ett sto som jag har lämnat på betäckning i maj, och hon står...
Svar
16
· Visningar
2 086
Avel Okej. Mitt sto 10 år inseminerades i våras med fryst. Haft föl tidigare. Ringde till stationen och frågade vad dom tyckte och dom sa att...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
8 488
Senast: em-pirre
·
Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
9 665
Senast: Emine
·
Hästvård Så, mitt 12-åriga irländska sto har problem med magen, och jag har försökt vrida och vända på alla sätt och vis men kan inte komma på...
Svar
7
· Visningar
1 746

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hundrelation
  • Valp 2025
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

Tillbaka