Casa Grande

B

Burra

Vad har hänt med CG. När han gjorde sitt bruksprov va han en hingst man la på minnet. Nu när jag såg honom hade han utvecklats till en helt annan individ av det tyngre slaget med isterhals.

Sv: Casa Grande

Såg honom iofs inte på bruksprovet men har sett han ett par gånger efter det och tycker att han ser väldigt tråkig ut. Gjorde inget speciellt intryck på mig. Han gjorde vad han skulle, hoppade hyfsat men hade inte det där "extra".

Liknande trådar

Hundhälsa Jag har gjort en del inlägg här tidigare om min hund som lider av mentala "problem" (vet inte hur annars jag ska beskriva det i korta...
2
Svar
38
· Visningar
3 362
Senast: Sesca
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 043
Senast: valpköpare
·
Samhälle På vägen hem idag så kom det fram en man till mig. Han sa att han på väg hem från sitt jobb hade blivit misshandlad och rånad på allt...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 026
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Jag har en labbe tik som är ett år. Som valp var hon ganska tuff men när det kom till människor så tyckte hon det var läskigt. Inte så...
Svar
6
· Visningar
1 438
Senast: Trassel12
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V
  • Oseriös avel 2023