ÄNTLIGEN :p ;) :D

Bara till att ta o buga o bocka för henne :bow: :bow:

Såg att nya importen gjorde en bra lopp också. Kul!

Ja, det verkar ju som om hon mognat, och förhoppninsgvis slutar hon ha sånt otur också. Då kan hon kanske till o med bli riktigt bra.. :)
Men d tvivlar jag... :p
mohaha :devil:

Nej, det är det som är poängen. :mad: :mad: Era privata inbördes beundran grejer kan ni ta på PM eller mail. Annars diskuterar man så att alla kan vara med............ :devil:

bara för att inte du vet vem vi talar om betyder inte de att alla andra inte vet de

Tja, det var ju åtminstone en till som inte visste det vilket du hade märkt om hade läst tråden.

Nyfiken fråga. Vem pratar ni om?

Du kanske kan förklara för mig hur ALLA andra utom jag kan veta vad ni pratar om? Det vore väldigt snällt för då kan jag kanske göra något åt mitt utanförskap.

Liknande trådar

Islandshäst Nu när förra tråden fått 2000 inlägg tänker jag att det är dags att starta en del 2! :bump:🥳
32 33 34
Svar
678
· Visningar
45 616
Senast: Fazeem
·
Hoppning I morgon tisdag 20/8 kommer programmet ut på TV4play https://www.tv4play.se/program/8e06bbe85587d5ef3d80/over-alla-hinder
2
Svar
23
· Visningar
2 045
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Som rubriken lyder.. vilken gren/grenar eller annat inom häst sysslar ni med och hur kom det sig att ni började med just det?
2
Svar
36
· Visningar
1 872
Senast: Roxy
·
Övr. Hund Finns det några ”officiella” översättningar? :) Tänker då på grenarna vars namn inte rakt av är på engelska t.ex.: - Personspår -...
Svar
8
· Visningar
511
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama