Carena babyskydd

boccia

Trådstartare
Har sökt testinfo om dem på nätet, men inte hittat något. :smirk:
Någon som vet? Är de öht godkända enligt standarden??

:bow: Snälla, hjälp :bow:

Sv: Carena babyskydd

Det är ju Brios märke. Har du sökt på dom ? Jag hittade nåt inlägg på ett forum där nån frågade om just Carena babyskydd, svaret hon fick var att Brios andra stolar fått så dåliga betyg i krocktest att de inte ens kunde rekomenderas, och att just Carena var nytt för i år och har väl tydligen inte testats än. Men priset var lågt och bra.

Sv: Carena babyskydd

Så Brio är alltså inget att satsa på.... Valet stod mellan Carena och Brio, men nu kanske man borde omvärdera... Har ju nästan 3 månader på mig att bestämma mig (sålde ju vårt förra babyskydd för något år sedan (akta graco))

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
5 139
Senast: gammalek
·
Övr. Barn Jag vet att vi pratade om det här för ett år sedan, och vi har fortfarande inte skaffat någon hemstädning. Det är av flera skäl men en...
2 3
Svar
40
· Visningar
3 454
Senast: Blyger
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 974
Senast: Anonymisten
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: malumbub
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama