Carena babyskydd

boccia

Trådstartare
Har sökt testinfo om dem på nätet, men inte hittat något. :smirk:
Någon som vet? Är de öht godkända enligt standarden??

:bow: Snälla, hjälp :bow:
 
Sv: Carena babyskydd

Det är ju Brios märke. Har du sökt på dom ? Jag hittade nåt inlägg på ett forum där nån frågade om just Carena babyskydd, svaret hon fick var att Brios andra stolar fått så dåliga betyg i krocktest att de inte ens kunde rekomenderas, och att just Carena var nytt för i år och har väl tydligen inte testats än. Men priset var lågt och bra.
 
Sv: Carena babyskydd

Så Brio är alltså inget att satsa på.... Valet stod mellan Carena och Brio, men nu kanske man borde omvärdera... Har ju nästan 3 månader på mig att bestämma mig (sålde ju vårt förra babyskydd för något år sedan (akta graco))
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag är en 34-åring invandrare som har separerat sig från sin partner nyss. Jag känner att jag vill skaffa barn, helst i Sverige, för att...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 750
Senast: gammalek
·
Kropp & Själ Jag behöver få läsa om hur andra haft det när de diagnostiserats med förtjockad slemhinna. Så hjälp mig, snälla. Jag var på gyn (fr o m...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: malumbub
·
Avel Jag vill betäcka mitt fullblodssto. Hon är 6 år. Jag vill att avkomman ska användas som hobbyhäst ej tävla. Jag har försökt leta men...
Svar
14
· Visningar
1 406
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Har suttit och läst lite om hur olika raser har förändrats sedan de introducerades. Man blir lite slagen av hur många raser har förlorat...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
10 988
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Köpa stamtavla av uppfödare?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Dressyrsnack 17
  • Regntäcke till shettis?

Omröstningar

Tillbaka
Upp