Carat på diamant

Seabaz

Trådstartare
Jag har googlat och googlat och visst finns det en del bilder och beskrivningar. Men hur stor är egentligen en diamant?

Sambo och jag är i förlovningsstadiet och tittar på ringar. Såklart vi borde åka in på fastlandet och kolla men utbudet är litet och definitivt billigare online...

Ni som har diamantringar, kan ni lägga upp en bild (om ni vill såklart) med ringen på handen och vilken carat det är? Är ni nöjda?

Diamantens vara eller icke vara diskussioner undanbedes, jag vet redan det kontroversiella med det.

0,02 ct
15591220654445340126778553564704.webp
Helt lagom för min smak :D

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
26 368
Senast: alazzi
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 717
Senast: Alexandra_W
·
Relationer Jag behöver hjälp i att reda ut mina tankar kring en sak. Min man är oerhört snäll, omtänksam, osjälvisk och mån om att andra ska må...
Svar
16
· Visningar
2 295
Senast: pimy
·
Äldre Sitter nu och känner mig totalt slutkörd, trots flera dagars ledighet från jobbet, trevligt folk omkring mig som jag är jätteglad över...
2
Svar
33
· Visningar
8 783

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Lugnande medel till hund.
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat