Capitan IV avkommor

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare summerwind97
  • Startdatum Startdatum
S

summerwind97

Undrar över hans avkommor hur har de blivit osv? Någon som har bild på någon avkomma? Har själv en liten tjej född -06 efter honom och mamman är irländsk imp d-ponny en liten tjej med mkt vilja och energi... Har ingen bild direkt skall fixa vore roligt om någon mer la in!

Sv: Capitan IV avkommor

Hej.

Jag har en Capitan-avkomma som jag själv har fött upp.
Hon heter Greased Lightning
Född:2007-03-15
Är tänkt att bli maxad D-ponny.
Hon är efter ett litet Mecklenburgersto (tysk "halvblodsras") med mycket arabblod i sig, har lätt sportig modell,"allround mot hoppning".

Visad på fölmönstring med goda vitsord och fina betyg på mamman Graziana.
Svart med stjärn och vita tecken på benen.

Från första dagen i livet har hon varit väldigt framåt och nyfiken. Hon är snäll att hantera, men har ändå egen vilja.
Jag tror att det finns lite bilder på min hemsida, avelssidan.

www.klockaregarden.be

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 925
Senast: Anonymisten
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
2 070
Senast: Mia_R
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 979
Senast: lizzie
·
Hästmänniskan Hejsan! Snabb info om mig: c 160cm kort, väger ej mycket. Vill ut och tävla i främst dressyr men även lite hoppning men främst en del...
Svar
5
· Visningar
1 323

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka