Callahan VDL

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare anna-lena
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 1 175
A

anna-lena

Hej jag har ett ridponnysto som är betäckt med Callahan skulle vara kul om någon som har erfarenhet av den hingsten kunde skriva en rad ev lägga ut bilder på avkommor. Stoet är korsning new forest-halvblod (Gandalf Grå)

Sv: Callahan VDL

Stammen ser trevlig ut tycker jag, och han själv också. Någon som har sett honom IRL eller vet något mer om honom?

Sv: Callahan VDL

Stammen ser trevlig ut tycker jag, och han själv också. Någon som har sett honom IRL eller vet något mer om honom?

Vi var på flyinge o hämtade en häst så vi passade på o gå in i hingststallet o titta.Dom tog ut callahan o ställde han i mitt gången så vi kunde titta på han o klappa på han..supermysig hingst:love:

Mitt sto väntar föl e.callahan i juni..ska bli spännande

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
14 040
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 706
Avel Hej! Ska ev ta föl på min systers swb nästa år, hon är mer av den ganska breda o bastanta typen och 167 i mankhöjd, är själv 163 så har...
2
Svar
29
· Visningar
3 613
Senast: cirkus
·
Avel Funderar på att ev betäcka mitt arabsto nästa säsong. Hon har tidigare varit verksam inom arabaveln innan jag köpte henne. Jag är nu ute...
Svar
7
· Visningar
1 808
Senast: dobbis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka