Byxor med benficka?!

Flixon

Trådstartare
Uppenbarligen är inte mina google- samt shoppingsskills nog, så det är dags att kalla in det tunga artilleriet. Jag behöver ett par byxor, de ska vara hellånga och med benficka. Den här modellen på ett ungefär (behöver dock inte vara snortajta i benen, men jag vill inte ha Fjällräven-stuk heller):
hmprod

Men det största problemet är att jag helst hade velat ha svarta, i andra hand grå. Det verkar dock vara helt omöjligt... Någon som vet var jag kan hitta vad jag letar efter, eller är det lika bra att klicka hem de gröna?

Uppenbarligen är inte mina google- samt shoppingsskills nog, så det är dags att kalla in det tunga artilleriet. Jag behöver ett par byxor, de ska vara hellånga och med benficka. Den här modellen på ett ungefär (behöver dock inte vara snortajta i benen, men jag vill inte ha Fjällräven-stuk heller):
hmprod

Men det största problemet är att jag helst hade velat ha svarta, i andra hand grå. Det verkar dock vara helt omöjligt... Någon som vet var jag kan hitta vad jag letar efter, eller är det lika bra att klicka hem de gröna?

Gå till Friluftsmagasinet? Det finns fritidskläder som ser propra ut också.

Sök på "servicebyxa".
Jag tror att det är vad du söker.

Gå till Friluftsmagasinet? Det finns fritidskläder som ser propra ut också.

Det blir tyvärr för mycket arbetsbyxa då. Jag förstår att jag är luddig i min beskrivning! :p Jag kommer att ha dem på jobbet när jag jobbar civilt, och fritidskläder/"vandringskläder" bara skriker spanare (nej, jag jobbar inte som spanare men ibland är det bra att inte kunna identifieras allt för tydligt). De ska alltså se ut som vanliga hänga-på-stan-byxor, inte ut-och-krypa-i-skogen-byxor.

Gina Tricot.
de har dock bara ficka på ena benet. Modellen heter Angelina combat jeans.

Gina Tricot.
de har dock bara ficka på ena benet. Modellen heter Angelina combat jeans.
Åhå, hittade bara de gröna i butik och tjejen jag frågade om färg nämnde inget om att de fanns på nätet i andra färger (trots att jag frågade specifikt efter svart..). Tack!

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 529
Senast: Calmiche
·
Utrustning Jag behöver VERKLIGEN nya ridstövlar, men har stora bekymmer med att hitta rätt. Jag behöver stövlar som är både långa, vida och stora i...
Svar
3
· Visningar
1 124
Senast: MiniLi
·
Äldre *Lite osäker på vart jag skulle lägga tråden - moderatorn får gärna flytta* Nu är det såhär att jag har begåvats med ett par (endast)...
Svar
10
· Visningar
12 156
Senast: Congeria
·
Utrustning Har nyligen köpt ny häst och tusentals saker till honom, och nu känner jag att det är dags att uppdatera även min egen utrustning. Men...
2
Svar
23
· Visningar
2 813
Senast: Melina
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar